Veelgestelde vragen

Q : Kan ik mijn bestelling volgen met een Track & Trace code?
A : Ja, alle bestellingen kunnen met een PostNL Track& Trace code gevolgd worden.

Q : Het product is beschadigd, wat te doen?
A : Dat is vervelend om te horen, maar dat kan gebeuren. Wanneer je een beschadigd product ontvangen hebt stuur een e-mail naar: klantenservice@yucicoco.nl met vermelding van het ordernummer en stuur een duidelijke foto mee van de beschadiging.

Q : De zending is niet compleet ontvangen, wat te doen?
A : Wanneer er een product ontbreekt van je bestelling stuur een e-mail naar: klantenservice@yucicoco.nl met vermelding van het ordernummer en het product dat je niet ontvangen hebt.

Q : Wanneer kan ik de zending verwachten van een pre-order?
A : Er is op het moment van een pre-order, geen voorraad, maar kunnen we je wel de service bieden om de gewenste artikelen alsnog later te leveren. De bestelling voor een pre-order zal wekelijks gedaan worden bij de leverancier. Zodra de producten ontvangen zijn door Yucicoco zal de bestelling z.s.m. verstuurd worden. Indien je meerdere producten besteld hebt, dan sturen wij de bestelling pas af zodra deze compleet is.

Q : Kan ik mijn bestelling ruilen?
A : Nee, producten kunnen niet geruild, wel geretourneerd worden. Maak een nieuwe bestelling voor het gewenste product.

Q : Wanneer krijg ik mijn geld retour?
A : Je ontvangt binnen 10 werkdagen het bedrag teruggestort op de bankrekening/creditcard, welke gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling.